26.2.10

Frågestund SLUT

Då var det dags att svara på frågorna;
Anonym sa...

1. hur känns det att slicka sig själv i armhålan?
2. om man står på tå tillräckligt länge, fastnar man så då?
3. vad gör du om jag säger att jag varit inne i ditt hus?

1. Jo men du, prova så vet du!
2. Prova det med prova gärna att stå på tå och slicka i armhålan samtidigt!
3. Ja du Jonna jag säger, att det är dags för sanering.

j sa...

Jag bata älskar din blogg! :D
Men har du berättat om dina framtidsdrömmar någon gång? Kan du inte göra det? Skulle vara jättekul att veta!
Kram!

Tack så jätte mycket!
Ja du, dream big säger man väl eller? Jag vill ju gå på John Bauer gymnasiet med media inriktning när jag slutat på Skiljebo och när jag gått klart där skulle jag vilja ut och resa i ett år ungefär. Jag skulle gärna vilja vara bartender eller servitris i något land under en tid. När jag sedan kommer tillbaka till Sverige vill jag flytta in i en stor lägenhet(det ska vara högt i tak, helst mitt i centrum, stora fönster med en stor fönsterbrädda så jag kan sitta i fönstret och titta ut på allt folk som stressar runt inne i stan) tillsammans med Jimmy I hope haha och gärna en hund skulle vara najs. Jag ska väl även börja plugga, gärna till journalist och sen så jag försöker jag väl få jobb som journalist och försöker få jobb som fotograf. När jag tjänat tillräckligt med pengar flyttar jag in i en stor villa med min man och 2 barn och hunden, hoppas jag! Det är väl min framtid KORTFATTAT hehe... Hopas du är nöjd!

hemlig beundrare sa...

vem är din idol/förebild?

Jag vet faktiskt inte.. inom musik är det nog Melissa Horn och annars vet jag inte. Eller jo mina bröder!

Nathalie sa...

tycker du kan sammanfatta lite om dina vänner? de har flera bloggar gjort och det är kul å läsa om :)

Ja du, hur ska jag göra det då... Jag kan ju börja med Jonna, min bästa vän, Jimmy min pojkvän som också är min bästa vän. Sedan har jag ju Malin som har blivit en väldigt nära vän på mycket kort tid. Rebecca Axelsson som jag känt väldigt länge. Anton Bodin som är min bezta ven, Whilliam Larsson som är min lillebror (a) killen som alltid ställt upp för mig. Har ju även tjejerna i klassen som är mina brudar som jag tyvärr inte umgås med så mycket längre men de är ändå några nära vänner. Har ju många vänner som jag inte träffar så ofta på fritiden längre men som jag ändå har bra kontakt med eller haft bra kontakt med bland annat Emilia Blomberg, Erica Drwiega och Moa Sundström. Har ju ganska bra kontakt med alla tjejer ifrån handbolls laget också och ja grabbarna på Bjur så ja det finns en hel del men där är väl några. Känns jätte jobbigt om jag inte skrivit med någon nu men skrev väldigt hastigt så förlåt om ingen nämns ni vet ju innerst inne om ni är vän med mig (a)

Anonym sa...

kan du inte berätta lite om dig och jimmy? :) typ hur ni blev tsm och sånt där, kram!

Jag och Jimmy har varit bästa vänner i snart 2 år tror jag om inte ännu längre. Jag var kär i Jimmy när jag gick i 7an men både han och jag var blyga då så ingen av oss tog riktig kontakt. Men under 8an så kom vi allt närmare varandra och Jimmy blev en av mina närmaste vänner och han fanns alltid där för mig och ställde upp för mig och vi hade ändå alltid så kul tillsammans. Men ja helt plötsligt en dag så var det liksom som att vi båda kände hur våra känslor inte bara var vänskap utan att vi kände mer för varandra. Och efter en film hemma hos mig så ja då var vi liksom på g haha. Tyvärr var jag lite velig och en idiot till en börja men efter mycket om och men blev det ändå jag och Jimmy. Jag kan nog helt ärligt säga att vårat förhållande är det bästa man kan ha! Vi är som bästa vänner men det är ändå han och jag. Jimmy är en av de människor jag litar på mest i hela världen, han vet allt om mig och han älskar mig ändå(otroligt hehe). Nej men Jimmy är den bästa människan man skulle kunna vara tillsammans med och även fast vi bråkar och har våra nedgångar så klarar vi oss alltid igenom allt. Helt enkelt, Jag älskar min Jimmy!

Anonym sa...

vad gör du allra helst på helgerna:)?

Allra helst så är jag väl med Jimmy en kväll och gör något hel galet den andra kvällen. Söndagarna brukar bli en uppladdnings dag inför skolan.

Anonym sa...

vart ska du gå gymnasiet i höst :D
känner du några som ska gå där? eller ska du börja själv ?

Lite otroligt att du missat all uppståndelse om gymnasiet här på bloggen. Men jag har sökt John Bauer it-media i första handsval och Kopparlunden som andra handsval. Malin har sökt som mig och Jonna har sökt Kopparlunden som första och John Bauer som andra. Men eftersom de båda är friskolor så kan jag komma in på båda skolorna som första handsval men då måste jag alltså välja bort en skola sen.

Anonym sa...

varför är din kompis josefin andersson så jävla snygg :P? alltid undrat .. hon verkar så underbar liksom ?

Kram "filosofern"

EEEEEEEEEEEEEEEH håller inte med. Vadå snygg? Behöver du brillor eller? Nej just det Josefin du skulle ju gå på ASPEN. Filosofern... bra alias NOT

Anonym sa...

1. Är ett +tecken ett vridet x eller tvärtom?
2. Vilket strykjärn är det bästa i världen just nu!?

1. Det beror på hur du skriver det.
2. Kolla pricerunner de brukar veta!

Sara sa...

vad ska du göra i sommar? XD

Jag ska väl antagligen till Västkusten ett tag som vanligt och hälsa på mormor och morfar. Jag hoppas på att jag får åka med till Partille med laget också men då inte som spelar utan som "maskot". Jag ska även sommarjobba men ja annars ska jag väl leva livet!!

M sa...

vad lyssnar du på för sorts musik'? ;P

Jag lyssnar på det mesta. Men det beror på vad jag är på för humör. Är jag "normal" är det mest lugn musik. Är jag glad och lite galen lyssnar jag på "fartig" musik fina ord jag använder nu.. Är jag arg lyssnar jag på "hård" musik. Men kan nästan lyssna på allt.

Anonym sa...

Hej johanna!
Älskar din blogg och läser den varje dag. Nu till min fråga, vad fick dig att börja blogga och vad håller glöden uppe? *Kram*

Hej du! Tack så jätte mycket, vad roligt!! Det var så att min bror bloggade och han tyckte att jag skulle börja eftersom att jag alltid tyckt om att skriva och behöver det här att skriva av mig. Och när jag väl börjat så gick det väl så där men sen när jag fick kontakt med Jonna som också blogga så har det liksom blivit att jag bloggar varje dag. Det är liksom något jag behöver för att må bra ibland haha.

Anonym sa...

hej johanna, jag undrar när vi ska ses för jag saknar dig? träffa jimmy igår med anton, dom e dumma mot mig, säg åt han!

puss mosen haha(k)

Hej gumman! Ja du vi måste ses snart, sportlovet? Hör av dig!! puss


Anonym sa...

hejsanhejsan, jag undrar vilken dip-smak du gillar xD har alltid problem å bestämma mej i affären (ica,konsum,lidl) :P tack på förhand!!!
DU ÄR BÄST <33333

Jag sitter faktiskt just nu och äter dip. Om jag äter morötter har jag helst taco dip, äter jag gurka har jag vitlöks dip och är det chips så är det helst dill och gräslöks dip. Tack hehe!

Anonym sa...

will you stand by me?/M

Ja Malin, I will!

p sa...

Kan inte du lägga upp flera videos där du sjunger? :D

Jag har tyvärr inga filmer när jag sjunger. Men ska försöka fixa fram någon mer. Ska troligtvis sjunga på Konfirmations lägret så kan be Jonna filma då så då får ni nog se annars får ni bara rullar tummarna och vänta.

Hoppas alla är nöjda med svaren!

1 kommentar:

  1. varför är du och rebeca axelsson inte bra kompisar längre???

    SvaraRadera