22.2.10

Måndag 20.36

Hejsan hoppsan lillebror!
Sitter och äter dipp och morötter och kollar på OS med pappa. Känner att jag blivit lite av en OS nörd. Dagen har varit riktigt bra. Började med idrott och handboll, idiotiska idrotts lektioner har vi slutar jämt med att jag är arg fattar inte. Förutom ilskan så hade jag även väldigt svårt att stå. Var svimfärdig hela tiden och satt och skaka och usch fy och blä. Hade so sen, var fortfarande lite små förbannad men min älskade Jimmy fick mig på bra humör.
Åt pommes tallrik på lunchen och när den var uppäten var det till att springa till matten. Fortsatte träna till nationella och efter det var det svenska. Fy vilken klass vi har, men vi är för sköna ändå haha. Men riktigt fula också haha. Sista lektionen var engelska då vi kolla på film och lilla trötta jag somna. Men eftersom jag hade bestämt mig för att träna piggna jag till och efter engelskan tog jag bussen till friskis. Gymmade i 1 och ½ timme, grymt skönt kände mig som en ny människa efteråt. Min snälla far hämtade sedan upp mig och när jag kom hem hoppade jag in i duschen. När jag duschat var maten klar så satte mig och åt med mamma och pappa. Nu sitter jag ju som sagt framför tvn med pappa och kollar på OS. Har inget plugg idag känns riktigt skönt!
Ska väl ja jag vet inte vad kanske sova om inte allt för länge(?) Det säger jag iofs varje kväll men jag somnar ändå vid halv 1 varje natt.. nej men vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar