8.2.10

Måndag 20.57

Kaos in the hjärna. Vet inte riktigt varför men är inte precis ordningsamt...
Skoldagen var väl upp och ner var hur glad som helst när jag vakna och kom till skolan men things change. Slutade väl ändå hyfsat gick inte på svenskan och hämtade bara böckerna på engelskan. Åkte hem efter skolan och la mig och sov. När jag vaknade började jag plugga på spanskan som Amanda rättat. När jag pluggat på det ett tag var det dags för mat och efter det skjutsade mamma mig till Erik som jag är barnvakt åt. Han satt och spela och jag kolla på Cartoon Network. Hans mamma kom tillbaka vid 8 så då börja jag gå hem. Gick förbi Konsum och köpta cola och kexchoklad först och sedan hem. Nu har jag varit hemma ett tag och ska ta och fortsätta plugga in spanskan. Det dryga är att allt jag lär in nu antagligen är bort glömt imorgon efter nationella provet... inte så nervös ändå kan läsförståelse ganska bra så att klara det är jag inte så orolig för men kommer säkert panika då.
Sen på torsdag när vi har skriftliga blir det väl värre. Men ändå längtar jag lite, bara få skriva. Älska!
Nu ringde mamma och sa att hon var på väg hem så väntar väl på henne så blir det att dricka te och kolla på tv med henne!
/j to the o to the hannaTog bilden innan jag gick till skolan
tyckte den var lite fin hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar