7.2.10

Söndag 17.30

Plugghästen går hemför dagen och Johanna Gustafsson Vrågård träder fram igen. Känner mig som en helt annan person när jag pluggar vet inte varför. Jag blir bara så seriös med allting och de flesta som känner mig vet att jag inte är den riktigt seriösa typen. Visst jag kan vara seriös när det behövs men jag tar hellre allt med en klackspark och ja är lite flummig istället.
Har i alla fall suttit och pluggat Buddhism och spanska nu. Ska precis skicka iväg spanskan till Amanda så hon kan rätta det och sen skicka tillbaka det till mig.
Men nu ska jag poppa popcorn eller lägga upp glass och sedan kolla på film med mamma och Jimmy. Fast Jimmy gör buddhistarbetet så får se hur mycket han kollar.
Skriver väl senare tror jag!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar