17.2.10

Onsdag 12.07

Och återigen är Johanna hemma tidigt. Slutade nämligen 10.50 efter spanskan. Lärarna har utbildnings grejs eftersom skolan ska göras om i höst så alla elever slutar innan 12. Hade bara Hk prov och sen spanska. Provet kändes som att det gick bra hoppas väl mest på det...
Nu till en helt annan sak, upptäckte detta idag <---- (bilden på skon) En av metallringarna är helt böjd. Det jag inte vet är om det var så när de kom eller om de blivit så efter. Och eftersom jag använt dem en dag sitter jag och funderar på om man kan byta dem. Lite förtvivlad... Inget som syns jätte tydligt men ja det är inte snyggt om man kollar på den hehe och dessutom drygt att en står ut. Kanske fastnar i något...(vet inte vad det skulle var men finns säkert något jag kan fastna i..)
Nej nu ska jag kolla på tv eller någon film, får se vad det blir. Ska i alla fall klunka cola och äta kexchoklad, bra lunch där hehe!
Skriver väl senare och jag ska verkligen försöka hinna med att redigera och lägga in bilderna från i söndags!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar