2.2.10

Tisdag 07.46

Jag kommer aldrig få sova jag lovar. Jag hade jätte svårt att somna igår och när jag väl somna så vakna jag minst en gång varje timme och kunde inte somna om på minst en halv timme. Har så ont i ryggen så jag vet inte vad. Vet inte om jag drömde att jag grät för att den gjorde så ont eller om jag gjorde det på riktigt. Förstår inte hur jag kan ha så här ont? Hade lite ont igår när jag vakna men idag har det blivit värre. Jag lovar att jag kommer somna i skolan, lägger mig antagligen i vilorummet kommer aldrig orka annars. Ska väl försöka ta mig upp till köksbordet och äta frukost. Börjar om en timme och 10 minuter så har gott om tid på mig egentligen men ska hinna tvätta ur hårinpackningen och massor av annat så onödigt att stressa i sista minut sen.
Skriver väl senare om jag fortfarande är vid liv då !

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar