18.2.10

Torsdag 20.38

Jag bowlade inte skiten ur Jonna.. snarare tvärtom. Är sjukt dålig på bowling. Resultatet blev i alla fall en svullen tumme, starkt jobbat!
Vi fortsatte som sagt ner till stan, och käkade på Grekiska, underbart gott. Vi fortsatte sedan runt på stan ett tag och jag köpte bland annat ett par leopard strumpbyxor, skit snygga! Vid halv 4 vandrade vi mot Friskis för att vara med på Dans Ung. Tjejen som har passet sa förra året att hon tyckte att vi skulle komma och vi har pratat om att gå flera gånger men det har inte blivit av.
När vi kommer in sitter alla i en ring på golvet... och ja det var ju då vi och alla 10 åringar eller något. Men kul hade vi, jag i alla fall. Dansa runt där och blev som 10 åringarna.
Efter passet kände vi att vi ville köra mer så vi gick in på gymmet. Tränade lite och sprang där. Så underbart att springa. Har inte sprungit på... ja jag vet inte hur länge! Nu tycker jag bara det kan bli vår så man kan ut och springa. Höra fåglarna kvittra, solen som värmer ansiktet, asfalten som är grusig och fuktig från snön som precis smällt och knopparna på träden som håller på att slå ut, GE MIG!
När vi tränat klart kom i alla fall pappa och hämta oss och skjutsa hem oss. Hoppade in i duschen direkt och satte mig sedan och åt. Nu ska jag kolla Glee, poppa popcorn och ha det mys!
Imorgon är det girlynight hos Elin, taggad te tusen!
/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar