13.2.10

Lördag 15.37

2 timmar har det tagit mig och städat. Började städa när Jonna skicka sms och det var 13.37 elit alltså ! hehe.
Rummet ser ut som ett helt nytt rum... tycker jag i alla fall hehe... ni kan ju avgöra själva! och jag är duktig som hann bli klar innan Jonna och Malin kom. Borde kanske hunnit sovit en stund också men men... får väl sova i bastun när vi bastar haha...
Huvudvärken har försvunnit (peppar peppar ta i trä) men har jätte ont i magen nu istället... JIPPIE...
Jaja kvällen slutar väl som den slutar och det visar sig ju hur det blir !
Nu ska jag ta och invänta mupparna och gå och kolla så att bastun har börjat bli varm. Jag ska försöka uppdatera ikväll men lovar inget! Kvällen är nämligen fullspäckad hela kvällen så får väl se!
(har kreativt som etikett eftersom jag tycker det är kreativt att städa.. haha)

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar