3.2.10

Onsdag 20.49

SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
jag är på bra humör hihihihihih. Måste nog vara för att jag har världens bästa pojkvän!!!!!
Lekt med honom nu på eftermiddagen sov först och sedan plugga, men han är galen så gick väl hyfsat... haha !
Skoldagen gick ju ja inte så bra, somnade klockan 5 inatt och jag skulle upp vid 7, två timmars sömn och jag har varit som en zombie. Ska snart gå och lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon går från 8 till halv 4 så ja... död efteråt.
Tror jag och papa ska hämta min cykel efter skolan :D:D:D:D:D:D:D:D
Sen på kvällen har jag fotokurs som Jonna ska med på WIHO proffs here we come (hoppas jag)...
Ahja ska kolla på tv nu, JAOOOO
Ha det najs !

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. haha vad ska dina läsare tro om dig egentligen. HUMÖRSVÄNGNINGAR yäääääääs!

    SvaraRadera