26.2.10

Fredag 17.16

Haft en toppen dag, skola som sluta tidigare och sedan stan med pojkvännen, blev ett par strumpbyxor(de på bilden) , 3 trosor och present till Kajsan! Kom hem för någon timma sedan och nu har jag suttit vid tv:n sen dess. Just nu har jag ett mindre aggression utbrott. Eller rättare sagt ett ganska stort, om jag kunde skulle jag just nu skriva en bibel här om hur förbannad jag är. Skulle vilja slå sönder något, skulle vilja skrika, skulle vilja gråta bara jag vet inte jag lovar jag känner hur kroppen snart sprängs. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Så trött på att vara en trösteaxel och inget annat än det. När jag söker ditt stöd så ska det ändå alltid vändas till att det är du som har det värre. Trött på det här, trött på att du inte förstår.
Fint att jag sitter och skrattar och gråter just nu.
Ska prata med Mallan som förresten är grym och får mig lite lugn just nu! Skriver väl senare eller något när jag lugnat ner mig............ ska så klart svara på frågestunden också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar