16.2.10

Tisdag 21.29

Sitter här och sjunger Sonja Aldéns låt För Att Du Finns. Fick den i "läxa" från sångpedagogen. Ska sjunga den i bara toner och träna andningen. Ska även fladdra med läpparna (tolka som ni vill mohaha). Gick riktigt bra, var liksom så spontant och ja jag vet inte riktigt bra i alla fall.
Skrev ju innan idag att jag sluta tidigt och det gjorde jag ju också hihi. Jag åkte hem till mig och tvätta bort sminket eftersom Jimmy tvinga mig till det (cp utslag i ansiktet som jag inte får sminka över för honom.. men det är ändå bra att inte sminka dem eftersom dem blir värre då) jaja inside information hehe. Efter jag tagit bort sminket cyklade jag iväg till Jimpan. Inte cyklat på ja jag vet inte hur länge, kändes sjukt läskigt haha! Väl framme hos Jimmy mös vi och skulle börja kolla på en film. Det gick ju åt pipsvängen eftersom hans dator knappt funkar.. så gick in och kollade i vardagsrummet istället, där jag somna så gott hehe. Efter det poppa vi popcorn och hällde upp dricka inklusive ostbågar och mumsade på. Vid 6 tiden åt jag hos honom och sedan skjutsade hans far hem mig. Satte mig och kolla på mina UR SNYGGA skor som kommit idag hihi!!!!!! Och även min grymt snygga tröja som man fick med! Hihi fröken lycklig... Blev inte mycket beundrande av skorna innan jag och mamma gav oss iväg mot sångkursen och den har jag ju redan skrivit om!
Nu ska jag sätta mig och plugga Hemkunskap, prov imorgon lite nervös men det går som det går! Ska även lägga upp någon glass som jag och mamma köpte på vägen hem. Päron och choklad smak, mums! Blir ju ingen semla för min del eftersom dem man köper inte är gjorde för allergiker som mig -.- och mamma har inte hunnit baka så ja, semlor får helt enkelt vänta!
Nej nu ska jag vara duktig, eller försöka kommer säkert sluta med att jag sitter framför tvn, somnar där och vaknar med panik imorgon. Lite Josefin Andersson syndrom!
/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar