15.2.10

Måndag 20.30

Tjingalingpling.
Sitter inne i vardagsrummet med far min och kollar på OS. Inte riktigt så jätte intresserad men pappa är det så att kolla på något annat program är helt uteslutet för kvällen... Lite härligt ändå och se dem åka ner för backarna i full fart, men läskigt också haha.
Helt okej dag, skoldagen flöt på som vanligt nu har vi kommit på tryck på tröjan "Skiljeboskolans sista 9B, man spar det bästa till sist." eftersom skolan ska byta namn sen. På fredag ska vi ta hand om resten och fixa beställningarna!
Efter skolan åkte jag och Jimmy hem till mig och la upp glass och en varsin chokladboll från dem vi gjorde förra veckan. Sedan satte vi oss och kolla klart på filmen som vi på börja igår. När den var slut byte vi till en ny film men den såg inte Jimmy klart. Han skulle och träna så jag såg klart den själv. Och efter den filmen började jag kolla på en ny film igen hehe. Tog paus för att äta och såg sedan klart den. Efter det satte jag i hårinpackning och den sitter jag med nu. Ska sätta mig och redigera bilder, tror jag(?) om jag orkar. Måste sova egentligen inte mycket sömn senaste tiden... Jag lägger väl upp bilderna så fort de är klara!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar