22.2.10

Måndag 07.59

När jag syfta på att få sova så länge jag vill mena jag absolut inte att sova och sedan vakna 2 timmar innan jag börjar och vara helt klar vaken.. usch. Mamma kom nyss in och berätta att det är -25 grader ut, usch igen. Skolan borde ställas in dagar som denna. Känner hur jag har gåshud på benen även fast de ligger under mitt varma täcke och min varma filt.
Ryggen känns lite bättre idag i alla fall, fast har inte varit uppe än så jag ska inte säga allt för mycket... tanken på att få träna sen är lockande men ändå inte. Fryser liksom så fort jag tänker tanken att jag ska gå utanför dörren.
Nu är jag jätte hungrig.. sugen på frukost eller helst mat. Tänker på mat hela tiden, tjockis mums.
Nej nu ska jag väl ta mig upp ur sängen och äta frukost. Får se om jag överlever dagen idag eller om jag fryser ihjäl, i annat fall kommer jag antagligen hem som en isbit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar