1.2.10

Måndag 23.01

Paradise Hotel beroende, "Du vet att du vill kolla". Kollade inte på ett enda avsnitt på hela hösten men nu har jag blivit helt galen i det haha. Har legat i sängen och kollat på det och ätit en står skål med glass. Gjorde min glass special, vanlig vanilj glass, riven vit choklad, strössel och chokladsås, UNDERBART GOTT! En stor kopp te till var också riktigt gott.
Innan Paradiset satt jag och gjorde smycken.
Hänge till halsbandHalsband med kors
Örhängen med peacemärke och vingarArmband med en rund ring
Armband med peacemärke

Ska ta och stänga av datorn nu så jag orkar upp imorgon. Jag och Herrejösses (josefin andersson) vandrar iväg till solstudion efter skolan, hoppas på att få lite bränna. Skriver väl efter det antar jag!

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. hoppas du blir röd som en tomat eller vit som vit-choklad..

    SvaraRadera