17.2.10

Onsdag 17.33

Satte inte på någon film direkt satt och gjorde massor av annat så vid klockan 14 så satte jag på filmen Dreamer. Sjukt bra film orkar inte förklarar vad den handlar om men den är riktigt bra! Har tyvärr inte sett klart hela än eftersom jag pausade den vid klockan 15 när Ghost Whisperer börja, som jag för övrigt somna till.. och sen har jag helt enkelt inte hunnit se klart den.
Jag och mamma har precis varit och handlat Mc Donalds till mig eftersom jag inte ätit någon lunch än hihi! Känner hur smaklökarna skriker av lycka haha. Har drömt om Mc Donalds i några dagar nu hehe... Lite otroligt att ajg lyckas äta något, mår illa och jag vet inte känner mig typ sjuk. Låg och kallsvettades innan så jag ska väl knarka alla möjliga grejer ikväll för att bli frisk...
Ska i alla fal vandra bort till Bjurhovdagården lite senare, caféteria gruppen har möte. Jag tycker det ska bli riktigt kul att få göra om, tror nog inte de andra är lika pigga på det men men bara de inte lämnar mig själv!
Jag skriver nog senare och fortfarande, jag ska försöka hinna fixa bilderna...


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar