23.2.10

Tisdag 22.44

Skriva när jag kom hem, nääää! Skriver nu efter en hel dag i skolan, efter mys med pojkvännen och ett tränings pass med bästa vännen. Känns riktigt bra. Skolan var väl så där humörsvängingar is my thing va... Men jag mår bra. Utan min underbara Jimmy så ja vet i sjutton hur det skulle gå. Och utan Jonna, nä skulle inte tro det va.
Jag tror jag blivit lite av en träningsnarkoman. Träningen igår, träning idag och träning imorgon. Men jag gillar't, men kan behöva vila sen... om jag kan sånt..
Pappa berätta precis att solen är uppe exakt 10 timmar nu. Den går upp 7.10 och ner 17.10 känns bra, ljusare tider here we come. Speciellt eftersom man åker till Egypten där imellan då, ah jo jag vet underbart!
Sitter och kollar på OS, det är skicross(?). Typ åker i bana med olika hopp och grejer. Tjejerna är sämst... minst en som ramlar i varje åk och de slår sig ju inte lite, verkar inte ha kontroll på kroppen liksom... Kollade när herrarna körde inatt när jag inte kunde somna och dom var ju gaaaaaanska mycket bättre. Oj vad könsdiskriminerande jag blev nu kände jag. Hehe nej men ja okej tjejerna är jääääääätte bra...
Nej hörni nu ska jag vandra mot sängen via badrummet. Hoppas på att somna direkt(kommer inte hända) och vakna upp utvilad. Känns skönt att veta att vi slutar vid 11 imorgon, OHYEAH!
Ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar