1.2.10

Måndag 12.34

1234 är klockan haha... rolig humor...
Ligger här hemma i sängen slapp skolan för min snälla mamma idag. Eftersom jag knappt sov något på hela förra veckan och sovit minimalt lite i helgen så behövde jag sova ut idag. Känns skönt att jag vakna nyss och de i klassen har varit vakna i minst 4 timmar redan haha. Ska väl ta mig upp ur sängen snart och fixa något att äta. Borde städa rummet sen också.. får se hur det blir med det! Vill träna ikväll även fast jag känner att jag håller på att bli sjuk men måste komma igång med träningen på riktigt nu. Skriver väl senare antar jag ska försöka uppdatera lite då och då så att de blir lite roligare att läsa. Kolla in inlägget under med bilder och som vanligt lägg en kommentar, skriv vad som helst bara att klicka på knappen "0 Kommentarer" och sedan skriver du in din kommentar och efter det klickar du på knappen "Namn/URL" eller på knappen "Anonym".
Kom igen nu!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar