10.2.10

Onsdag 19.47

MINA KLÄDER, kärlek!!!!!!!!!!!
Åh satt med ett leende på läpparna i minst en halv timme efter att jag provat allt. Allt satt så överdrivet bra, tror nog aldrig jag köpt något från HM och att alla varor varit perfekta men de var de nu! Lite överlycklig hihi. Och bikini oooh så snygg! Med min vita ribstickade tröja och jeans shorts och se ett bar snygga converse till, oh yeah! Haha jag tror jag längtar utomlands och till sommaren en hel del hehe... Bara 54 dagar kvar till Egypten hihi hoppas tiden flyger förbi!

Kom nyss hem faktiskt eller har suttit och pratat med älskade mamma och älskade pappa ett tag. Men innan det var jag på gården och diskutera caféterian där eftersom vi startat en caféteria grupp. Ska måla om och köpa in massa nya grejer lite små kul! Sedan ska vi få en resa betald och åka på !!!
Sitter just nu och lyssnar på OWL City sjukt bra musik. Jimmy hade kallat de emo musik bara för de är lugn musik men jag älskar det! Väntar på att mamma ska gå ut och gå så jag kan be henne köpa lite saker till NP imorgon. Nationella med novell skrivning, me love! Kommer nog vara som inne i min egna värld hela dagen sen också. Ska bli härligt att bara få skriva och låta fantasin flöda.
Har lust att gå och lägga mig snart, måste bara plugga matte men sen tror jag nog att sängen får bli mitt sällskap och kanske sömnen med skulle vara ganska trevligt.
Morgondagen ser väl hyfsad ut, nationella först sen matte och sen lite syslöjd för sen ska jag iväg och klippa mig WIHO få bort det slitna och diskutera hur vi gör med min hårfärg. Sen direkt till Erik och sitta barnvakt.
Nej nu ska jag plugga!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar