7.2.10

Söndag 21.27

Spiderman "Avkoppling"
Ja det är så det står på våran tv. Där det står vilket program det är under programmet står det vilken genre filmen eller programmet har och då står det AVKOPPLING när de visar Spiderman... ja men jo visst visst det beror väl på hur man ser på saker och ting...
Satte mig som sagt och kolla på film med mamma. High School Musical 2 blev det eftersom jag aldrig sett den och mammas väninna hade pratat om den så mamma ville se den. Ingen riktigt favorit precis.. men bättre än ingenting antar jag! Jimmy satt och var smått irriterad över alla fejkade sånger, alla dansrörelser och ja i princip hela filmen men han är ju som han är. Jag älskar dig gubben hihi!
Mamma ropa precis " Jag tror du är allergisk mot soffan Johanna". Eftersom jag sitter och nyser hela tiden så kopplar hon väl det till att det har med datorn att göra eller något...

Sitter och funderar över hur morgondagen ser ut... Skola först som vanligt, inte taggad. Sedan blir det hem och redigera det sista på Buddhist texten och även RÅ plugga spanska redovisningen... Kommer ju ALDRIG klara av att stå där framme och berätta om min framtid bara så där. Och det är ju det som krävs för bäst betyg så nej G kan jag ju vara glad om jag får.
Ska ju iväg och barnvakta sen också pengar pengar hihi.
Men ska ta och kolla på Wallander nu skriver nog inte mer idag. Ska ta och sova snart hoppas jag.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar