7.2.10

Söndag 14.28

Fypip vad härligt väder det är ute! Jag började inte plugga på direkten jag hoppade in i duschen istället och när jag var klar i duschen fick jag ett sms av Anton. Han hade sin religions bok och var klar med arbetet så jag kunde få låna hans bok. WOHO lite glad jag vart då!
Så klädde på mig och så gick jag ut och mötte honom. Kom precis in och vill nästan ut igen. Jätte härligt, lagom kallt och solen värmer i ansiktet och ja riktigt härligt helt enkelt. Visst jag tycker inte om snön men vad ska man göra den är ju ändå här nu och den verkar ju inte försvinna på ett bra tag så va sjutton ta vara på saken.
Jag sitter bara och hoppas på att Jimmy vill ut i snön med mig sen haha. Kanske ta med Ajax också eller dra och åka pulka eller vad som helst bara vara barn i snön igen haha. Jag är lite konstig jag men vad är det alla vuxna säger.. "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder".
Men lite sugen är jag ju på att åka till Egypten men lite härligt ändå med strålande sol och så mycket snö. Det är ju bara när det är sånt där dåligt väder och mulet och slaskigt det är ju då det är så äckligt med snö.
Nej nu ska jag sluta vara en filosof och börja fortsätta på arbetet ni får väl ett inlägg lite senare tror jag!
/j to the o to the hanna
Tog med mig kameran ut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar