7.2.10

Söndag 12.35

JAG VILL HA EN HUND!
Sitter vid köksbordet och äter frukost och utanför fönstret springer det massor av hundar på ängen. Blir så avundsjuk, jag vill också ha en hund och ut och leka med !
Men nej nej jag ska sitta och plugga (Y) Usch har verkligen verkligen INTE lust med det. Men har inte så jätte mycket kvar på Buddhism grejen ändå. Ska läsa igenom det lite, låta mamma och pappa läsa det också och sedan väntar jag till imorgon när jag har boken så fixar jag det sista då. Ska istället börja med min spanska redovisning. Så drygt, man får redovisa om precis vad man vill och alltid när någon säger så då vet jag inte vad jag ska redovisa om! Men tror jag ska skriva om min framtid typ vilket gymnasium jag ska gå på och sådant och sedan hur livet ser ut efter det. Vi får väl se, hoppas på att Amanda kommer och hjälper mig eftersom hon sagt det men hon ska ju hämta sin pappa fick jag veta igår så får väl se hur det blir med det också.
Nej nu ska jag vara duktig och bli klar med läxan.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar