12.2.10

Fredag 09.00

Sitter här och väntar på att Jimmy och hans pappa ska hämta upp mig för skjuts till skolan hihi service(a) Är inte alls taggad för skolan, har sjukt ont i ryggen idag med och är tröttare än någonsin känns det som! Lägger mig väl och sover på en bänk i skolan som Jimmy alltid gör! Nej nu ska jag göra mig klar och så de slipper vänta. Tänkte bara svara på en kommentar också,
rebecca sa...

du passar jättebra i båda... så jag venne, men blondt till sommaren är nice!

en fråga bara.. vart är den gråa tröjan på första bilden köpt? :D skitsnygg!!

Tack så jätte mycket och tack igen! Jag köpte den på Cubus i somras men egentligen har den massor av pärlor på sig men jag tog bort dem. Jag tror inte den finns att köpa längre och min råkade mamma krympa så den används inte så ofta tyvärr!

/j to the o to the hanna

1 kommentar: