26.2.10

Fredag 22.55

Nyttighets kick, ohyeahs! Räknade nyss ut att på en vecka har jag ätit 12 morötter hehe. Kanin! jag som för ja ungefär 3 veckor sen inte hade ätit morötter på över 2 år om inte mer. Har inte kunnat äta det för det kliar så mycket i munnen men med ekologiska morötter och dip så känner jag ingenting. Känns jätte skönt och det sjuka är att jag faktiskt blivit brunare. Inte mycket men huden har fått en annan nyans. Jag vet ju däremot inte om det är mina morotstabletter eller om det är själva morötterna eller både och men brunare har jag blivit. Sitter och funderar på hur jag ska ta mig till solariet imorgon. Bättre på brännan lite nu haha! Om 5 veckor och 4 dagar så åker vi ju iväg till Egypten och då måste ju huden vara redo på att bli BRUN. Ska även ner på stan imorgon med den gången också med Jimmy. Han ska köpa present åt sin syster och ville ha sällskap så ska vara sällskap till honom.
Nu blev det glädjetjut här hemma när Maria Pietilae Holmner kom in som ett i Slalom. Nu får vi se om det håller sig så eller hur det blir. Alla - håll tummarna nu! Men där försvann det för nu kom Österrike och tog guldet. Happ...
Ahja ni ska inte behöva stå ut med OS snack. Ska börja runda av för kvällen och gå och lägga mig. Kan behöva lite sömn. Blir upp tidigt på Söndag för att åka iväg med Emma Lindgren och åka skidor och på Måndag blir det också iväg tidigt för att åka till Stockholm <33333333333333333 Shoppa shoppa shoppa shoppa, jag tror jag är lite av en shopaholic... Men jag gillar'thihi! Eller ändå inte men ändå lite men ahja.
Nej häjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar