2.2.10

Tisdag 16.42

JOHANNA ÄR ÖVERLYCKLIG!
Gick precis in och kolla min statistik för igår, 100 BESÖKARE IGÅR, wiho rekord (a) Nu blev jag på bra humör, fortsätt kolla och börja gärna kommentera haha...
Kom nyss hem från en promenad från solstudion. Jag och Josefin gick ju dit efter skola. Blev att sola i en kvart och har väl fått LITE färg. Ska försöka sola en gång i veckan nu så man får upp en liten bränna innan Egypten så det blir lättare att bli brun där. Längtar otroligt mycket dit och längtar otroligt mycket till dagen innan då jag ska bli blond igen HIHIHI!

Skoldagen har varit som alla andra dagar, orkade mig ju iväg och dagen har flytit på som vanligt.
Ska ta och vila en stund nu, mycket tankar i hjärnan. Vill träna ikväll men ska nog sitta hemma och plugga, snark.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar