17.5.10

bilder från 7 Maj

Josefin är söt

Elin psyklar

Josefin å Elin

Jesper
tror han kan flyga...

söt Erican

Jesper........

Jeppan å Ericaaaa

Ämilia å Ärica

Ericä å Emiliä

Snygg tjej å dreglande spanare

Erica å Jag

Erica å Jag

Josefins fina fläta...
Tompaaa
alla som konfirmerat sig i Tomas Kyrkan vet vad han gör

Elin å Jesper håller på med Josefins fläta!

Ahmed balanserar
"GÅ NER AHMED DU ÄR ALKOHOL PÅVERKAD"

Jesper med fin hand... Josefin och hennes blickar på bilder där det är hon och Jesper

Josefin föddes väl typ, cool...

Elin joinade henne...

Så grymt cool bild kommer dock inte ihåg vem som tog den
och ett annat objekt hade ju gjort den ännu bättre....

Jeppan

Johanna blir arg när Jesper gömt drickan
Josefin då....

Ja vi har förstått...

Sötan

Josefajn å ASHmed

Elin å Josefin

Elin å Josefin
åter igen, blicken....

Elin, Johannaaaaa å Josefin
mycket snygga

Ännu snyggare...

Tjejen är söt, de ba ä så

Ahmed misshandlar Elin

Johanna behöver en kram... eller vad det nu är

Josefin och Elin står och ser ut över stenarna
å Jag hoppar i min egna värld

Ahmed på äventyr

Cool guy no 1

Cool chey HEJ

Cool sa jag?

Elin blir rädd för bollen

Peace klocka

Elin är snygg

Josefin är också snygg

Jag är....
som jag är....

Josefin å Johanna
nej autografer skrivs inte

perfekta-utseendet-tjejen HERSELF

Ahmeds coola klocka

Jesper å David

Elin är söt

Elin härmar ...
Dessa två...

Elin har konstig smak...

Ser ni likheten?

Visa föds coola
andra inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar