15.5.10

Humöret var på topp. Hade en grym kväll med Rebecca, Elin och Josefin på Café Gränden. Fick skjuts dit och hem av snälla Mattias.
Kvällen rasade dock samman när mailet från VLT var läst.

Hej Johanna
Tack för din ansökan till VLT:s Ungredaktion.
Det har varit en hård konkurrens om jobben och jag måste tyvärr tala om för dig att jobbet på UNGredaktionen gått till andra sökande.
Du är välkommen att söka igen nästa vår.

Jaha. Och nu då? Känns liksom som något tas ifrån mig som jag inte ens hade.
Hade ju ändå en dröm om att få börja där och få lära mig allt möjligt och liksom verkligen få en början i rätt riktning men nu vet jag inte riktigt. Har för tillfället en känsla av att byta inriktning helt, bli typ... bilmekaniker eller typ gå djurvård eller något. Inga happy faces här inte. Men som Jimmy sa, det är inte hela världen. Bara halva...

Nej usch stop beeing emo va... Vet inte vad jag gör imorgon. Sover antar jag eftersom jag gjort det väldigt lite senaste tiden. Och trycker i mig en marabou polka antagligen. Det ska jag göra nu med. Sen sova.

Gillar att min webb funkar dock.
HAPPY, fuck off

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar