2.5.10

Maj 2009

Härmar Malin och tänkte även jag börja med att i början på varje månad skriva vad jag gjorde samma månad för ett år sen. Och även lägga ut bilder och filmer!




  • Konfirmerade mig och hade konfiramtions middag med alla underbara människor
  • Jag, Erica, Vendela och Olivia sjöng i kyrkan
  • Umgick med Moa Sundström, Emilia Blomberg eller Rebecca Axelssoni princip varje helg
  • Praoade på Timarii
  • Spenderade alla raster i lekplasten bakom skolan med grabbarna
  • Jag blev slingade håret blont (första gången jag färgade slingade eller något sådant)
  • Jag och Moa åkte rulltrappa med våra cyklar
  • Jag och Moa cykla fram och tillbaka till Bäckby och bråka med snorungar haha
  • Fyllde 15 år
  • Körde min moppe som alltid la av
  • Krockade med Jimmys moppe
  • Lånade Jimmys moppe och åkte över hela stan utan hans vetskap
  • Låg och sola 1 maj och nästintill brände mig
  • När vi inte hade något roligt att göra stod alla och snurra
OCH MYCKET MER!


Simon Berglund i comboy hatt...


Marshmellows(stavning?) tävling på konfirmationen


Olivia, Vendela, Erica och Jag sjunger i kyrkan


Som sagt, när vi inte hade något roligt att göra ställde sig alla och snurra!
Man ser inte mycket men hör lite, speciellt när Berglund ramlar på mig...

1 kommentar:

  1. omg, fyfan.. exakt varje helg, saknar de och tkr vi ska börja träffas oftare, blir nog mer i sommar också, love you!

    SvaraRadera