10.5.10

Måndag 15,23

Ligger i soffan och kollar på Ghost Whisper avsnitt. Länge sen? Ja!! Missade massor där ett tag sen sluta jag helt enkelt kolla och nu har alla börjat om igen.
Åkte ju som sagt till läkaren imorse. Gick bra satt och prata om fick utskrivet nya recept m.m.
Åkte sedan till skolan och hade Nationella Fysiklabben. Gick väl hyfsat. Gick sedan till son och prata om etik och moral, faktiskt roligt att jobba med. Hade sedan lunch i 2 timmar eftersom matten var inställd. Men jag och Josefin skulle stå i cafeterian så vi var fast där. Vid halv 2 kom alla och sa att det inte var någon svenska eller engelska heller så alltså skulle jag slutat halv 12 men ingen visste något och jag var fast i cafeterian.
Fick i alla fall skjuts av Jesper hem på moppen vid halv 3. Nu ska jag vila eller sova en stund och sen får vi se vad som händer ikväll. Troligtvis leka med Jimmy eller något.
Skriver kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar