10.5.10

Måndag 20.39

Hallojsan!
Duktiga jag var ute och gick, i över 1 timme! Gick inte kort heller kan jag säga er. Usch kommer ha världens träningsvärk imorgon. Gick/sprang typ fram haha.
Kom hem 5 i 8 och gjorde då i ordning en VarmaKoppen (typ soppa i en kopp) och skar upp apelsin klyftor och satte mig vid Top Model.
Just nu är det reklam så passar på att skriva. Ska väl se klart Top Model och sedan Svenska Hollywoodfruar innan jag hoppar in i duschen och sedan väntar sängen. Börjar dock inte fören någon gång efter halv 10. Ska vara hos läkaren då och sen tar väl besöket sin tid så börjar väl 10-11, skönt! Kan ju bara hoppas att matten är inställd imorgon igen så jag kan åka hem och sova innan jag ska iväg på sånglektionen!
Nej nu ska jag titta på tv och äta apelsinerna!

Till vänster ser ni hur långt jag gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar