23.5.10

Söndag 14.22

Jimmy sov icke här det bidde inte så. Istället sov jag själv och vaknade runt 1 tiden. Segade mig kvar i sängen till 2 tiden då pappa hade lagat mat så satte mig och åt med honom. Efter maten hamnade jag återigen i sängen och ska väl sätta igång med so arbetet lite smått. Får se hur det blir. Ska väl röra mig mot Jimmy när han har städat.
Känner mig helt död i hela kroppen sen all vandring igår. Så känner väl mest för att bara slappa och sova idag. Och med det här regn/blås vädret får man ju inte precis extra energi.
Känner dock en lite lyckokänsla inombords, hihi är ju bara 3 dagar kvar tills jag fyller 16 !

Å HERREGUD! började skriva det här inlägget 14.22 som rubriken heter och nu när jag kom hem från jimmy 19.50 ser jag att jag inte publicerat det än hahahahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar