14.5.10

Fredag 20.28

Hellojsan!
Sitter här med BEcczilecczan på golvet. För er som undrar är hon PINKnödig (lägg märke till ordvalet).
Dagen spenderades med Jonna på stan, mycket trevligt och bäst som alltid med min Jonna. Inhandlades en väst, en kjol och en jäkla massa smycken! Bilder kommer sen!
Rebecca joinade oss efter ett tag och även så Hanna och Elin till och från. Jonna skulle och möta sin far och dotter tänkte jag skriva men menade far och syster så jag och Rebecca till Cornetto. Blev en varsin Icetea på uteserveringen. Kallt men ändå lite härligt att sitta ute liksom.
Vid 7 tiden tog vi bussen hem till mig och har nyss ätit och nu ska vi väl, ja jag vet inte riktigt! Vandrar i alla fall ut och sen får vi se vart kvällen tar oss.
Dåligt samvete för att jag kan ha skojsigt medans min älskade pojke ligger hemma med högfeber och dunder sjuk, usch!
Skriver väl senare I think!



Vi föddes liksom så, inget som går att åtgärda!

Nu drar jag och giraffen(my lovely nya ring) och mitt varfinger!
+myran/rebecca


1 kommentar:

  1. det var precis när du och gänget skulle gå därifrån Gränden som jag såg att det var du som satt där, jag kände nämligen inte igen dig första gången jag gick förbi er där. eller jag kollade nog så hastigt att jag inte tänkte på't! annars skulle jag såklart sagt hello :D

    SvaraRadera