14.5.10

Fredag 12.42

Återigen börja jag med att skriva Lördag, jobbigt med ledigt gudars skymning..
Sitter och dunkar Sean Kingston och väntar på..... jag vet egentligen inte men ska väl gå till bussen inom kort och åka till stan för att möta upp Jonna, Hanna och Elin.
Och lilla jag som var över lycklig för att jag lyckats ladda hem ett program så jag kan ta kort med min webbcamera ja men då är det sån där prov version i 30 dagar och sen ska man köpa skiten. BRA JOHANNA BRA!
Ahja, får väl njuta i 30 dagar och sen ja, bye bye.......
Bussen går om 5 minuter eller 20, vad tar man.. kommer säkert inte hinna till 20 heller kommer väl hitta något att göra och sen glömma bort och gå.... heheheh!

Ahja, Tjarrå coolingar nu drar mongoface no 1 !
Jag tycker det är fin i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar