23.5.10

Söndag 23.47

"Nioåring våldtogs..." "Abort" "gynekologen.se" "Abort- Wikipedia"
de är mina aktuella fönster här på internet just nu. Jobbar jag med so arbetet eller ?
OM JAG GÖR!
Skrivit ganska mycket och fått med nästan allt jag skulle. Imorgon ska jag bara skriva till argument utifrån etikerna och sen mina egna åsikter. Känns riktigt bra!
Är så skönt att få jobba med något som jag ändå känner mig lite intresserad av. Inte för att jag är i behov av abort eller något men det är så mycket snack om tonårs mammor m.m. och känns som ett aktuellt ämne liksom!
Känns dessutom bra att jag vet att det är sista inlämnings arbetet för i år, om det inte kommer något nu i veckan men det hoppas jag inte. Har bara biologi prov kvar och en redovisning i spanska, sen kan sommar lovet gärna komma i rasande fart!

Spenderade hela eftermiddagen hemma hos min älskade pojke. Mös, kolla på Marley & Me, rökte vattenpipa och annat. Världens bästa är han, ingen tvekan om saken. Så glad att jag har dig och vet inte vad jag skulle göra utan dig. Vet i alla fall att en stor del av mig själv skulle saknas om du försvann ur mitt liv. Jag har hittat min drömprins, har insett vad äkta kärlek är och har fått känna riktig lycka. Jag älskar min Jimmy, lucky I'm in love with my best friend!
Åkte hem och åt efter jag lekt med honom och efter det hamna jag framför tv:n med arbetet. Nu har jag nyss haft i inpackning i håret och ska lägga mig ner och blunda så jag orkar upp imorgon.
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar