1.5.10

Lördag 13.17

långt inlägg I know men kände för't
HELLUUUUUUUUUUUU!
Ligger i sängen och var nyss uppe och åt frukost.
Gårdagens kväll blev riktigt bra.
Började med att vandra upp till Femte Backen där Jimmy och c:o satt i MITT i backen. Satt där ett tag innan vi började röra oss ner mot Bjurhovda rakan där jag sedan möte Josefin och Johanna. Vi gick tillbaka till Femte Backen medan killarna fortsatte bortåt. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå mot Skiljebo och möte då Ahmed, Oscar och Henke. Vandrade till Skiljebo där vi träffade de andra igen och fortsatte då mot Odensvi. Där blev det stop utanför Alberts Krog ett tag. Passade på att gå in och få ett glass vatten eftersom jag var tvungen och ta pencillinet.
Vi fortsatte sedan mot Malmaberg och då blev det återigen stop fast vid Malmabergsskolan. Jag, Josefin, Johanna och Jimmy bestämde oss för att åka ner på stan istället. Vi vandrade då bort till Hydro och tog bussen till stan. Skulle och möta Daniel och hans kompisar vid Lustikulla (ingen visste vart det låg). När vi närmar oss stan ser vi Marlon på Sub Way och hoppar då av bussen, går och hälsar på honom och sen kommer vi på att vi inte skulle ha hoppat av på stan. Därför springer vi tillbaka till bussen och sätter oss på den igen. Vi åker sedan en hållplats innan Josefin fattar att vi ska gå till Domkyrkan. Hoppar då av bussen igen och börjar gå bort mot kyrkan. Efter mycket letande så hittar vi Daniel, Robin och Joel nere vid Svart Ån där vi hittar en bänk och spendera våran tid vid. Tydligen fick vi då inte hänga med till Lustikulla för vi var för många eller något så stannade vid Svart Ån och fick sällskap av fyllona Anders och Roger istället. Satt kvar där ett tag innan vi börja gå mot Mc Donald's.
Jag som trodde jag skulle kissa på mig sprang till toan och då har 2 fjortisar ockuperat upp hela toan. Angryface! Efter en kvarts väntan eller vad det kan ha varit så gick jag upp och satte mig med dom andra och fick då se att de fanns toaletter där uppe med. Då ser jag att de har infört SMS BILJETT TILL TOALETTERNA. Hur dum får man va? Ofta alla har mobil eller??? Jag skickar i alla fall iväg ett sms och väntar.... och väntar .... och väntar.... men ingen kod till toan kommer. Jag dunder irriterad sätter mig och äter min glass medan min snälla pojkvän går och frågar om de kan låsa upp toan. Tack å lov säger jag!
Vid 5 i 12 tog vi sedan bussen tillbaka mot Bjurhovda och det tog inte lång tid innan jag slockna i min säng här hemma. Efter många timmar på akuten, lite sömn natten innan och en lång kväll så behövdes det sömn!

Vaknade idag vid halv 1 och ser då att klockan 03.14 hade jag fått koden till toaletten...
Ska ta och sätta på mig kläder och sedan gå ut och skruva isär min gamla damtralla jag hitta förra året så ska den lackas imorgon för hoppnings vis.
Skriver antagligen senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar