5.5.10

Onsdag 18.43

"En 16-årig flicka hittades död i skogen vid Stenkumlaskolan i Västerås på onsdagseftermiddagen." vart är vi på väg...?"
Vart är Västerås på väg? Känns helt sjukt. Det första mamma gjorde när jag kom innan för dörren var att stå och hålla om mig jätte länge och mitt svar blev, "Jaha... vad är det med dig idag...?"
Sen när hon berättat och börja prata om hur glad hon var för att ha mig och att det ändå var så pass långt bort förstod jag ju anledningen. Känns helt overkligt.

Fysik nationella gick som jag trodde åt pipsvängen. Efteråt cykla jag hem till Jimmy och sov tills idrotten börja. Var inte med på den pga fingret och hade sedan engelska där vi kolla på film, värd dag. Cykla i alla fall till Jimmy igen sen och bara tog det lugnt. Den jäkeln har fått en Iphone kopia så jag var lite små surig när jag cykla hem, hehe. Du är bra ändå gubben :D
Nej ska iväg till kyrkan nu, skriver kanske senare, kanske inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar