9.5.10

Söndag 19.39

Nu har jag valt ut några bilder och ska bara fixa till dem lite sen ska jag väl skicka iväg mailet och bara hålla tummarna på att jag har den turen att få jobba på Ung. Ska sedan ägna mig åt att redigera alla 700 bilder från fredagen och lördagen, herregud blir nog inte klar.
Imorgon är det skola igen och är inte taggad. Men börjar senare ska åter igen till läkaren. Haha. Inte pga av fingret dock. Denna gången är det allergidoktorn och ska kolla alla allergier och sådant bara rutin grej. Får väl se hur det går.
Och på tisdag vet ni vad jag ska göra då? Jo jag ska till läkaren IGEN. Haha. Men denna hånh inte för fingret, och inte för allergierna utan för min höft som jag har problem med. Haha! Haft problem nu jätte länge och sjukgymnasten har försökt kolla på den men den bättrar sig inte. Det går dock i perioder när den är bra och dålig men när den är dålig så är det olidligt. Kan knappt gå, och kan liksom inte röra mig normalt eftersom jag får så ont att jag bryter ihop.
Problem barn ? OHYEAH!
Är nog som min kusin säger att jag borde få frikort på sjukhuset snart. Eller ja om jag nu varit över 19 eller vad det är hade jag väl behövt det men går ju gratis nu så man ska väl passa på hehe.
Nej ska ta och fixa bilderna vi kanske hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar