20.5.10

Onsdag 22.19

DÖD TJEJ HEJ!
Nästintill svimma på Solstudion, bra johanna bra.

Satt ju barnvakt, vi spelade WII och tjafsa så klart om när det skulle sluta spelas. Det blev till slut att vi kolla på Ben 10, fattar inte alls hur man kan tycka om att kolla på något sånt...
När hans mamma sedan kom gick jag mot Solstudion. När jag kom dit och klev in var det som att kliva in i en ugn. Det måste varit över 50 grader! Jag överdriver inte det var verkligen overkligt varmt!
Jag tänkte att men det är ju lugnt, i solariet kyls man ju ändå av med fönarna så det fixar sig. Stoppar i 10orna och lägger mig i solariet. Tror ni fönarna funkar? Ja de funkar men blåser varm luft!!! Kände hur jag nästan smälte. När mina 15 minuter sedan hade gått skulle jag skjuta upp "taket" och gå ur. DEN VAR SÅ VARM ATT JAG BRÄNDE MIG!
Toppen på allt eller vadå? Jag kände paniken komma. Har alltid drömt mardrömmar om att fastna i ett solarium. Försökte trycka på själva taket men det är ju plast och kände hur den nästan gick av. Lyckades till slut få upp den och kastar mig ur. När jag ställer mig upp blir allt så klart svart. Sätter mig på solarie kanten. Lyckades i alla fall sätta på mig kläderna och ringa mamma och masa mig ut till bilen. Har druckit hur mycket vatten som helst och duschat en iskall dusch som kändes kokhet för mig. Tror inte jag är tipp topp alltså.....
Har också ätit upp 6 klyftor vatten melon och väntar nu på te. Får väl se om jag kan dricka något varmt!

Ska väl sedan gå och lägga mig så jag orkar upp tidigt imorgon. Elin kommer hit vid halv 8 så börjar vi smörja in oss till spex. Vi ska ju vara mörkhyad så mycket som ska fixas! Skriver väl imorgon någon gång.
Har även spanska provet imorgon. Jonna gjorde det idag och det är skit svårt. Man ska kunna ordet skuldra? VEM PIP ANVÄNDER ORDET SKULDRA NÄR MAN ÅKER PÅ SEMESTER TILL SPANIEN?
Jaja, CIAO!

1 kommentar:

  1. Hihi, lite fel rubrik, inte onsdag igår utan TORSDAG:) ville bara rätta;)

    SvaraRadera