12.5.10

Onsdag 22.48

Sitter hos världens bästa pojke Jimmy nu. Tänkte bara skriva lite snabbt.
Skola och INGET SPANSKAPROV överlycklig brud... slutade vid halv 3 och åkte då ner till stan med Elin och hennes syster yster. Vandrade runt ett tag innan jag gick och möte upp Whilliam för en pratstund och så, otroligt länge sen! Behövdes verkligen och får ta och ses igen snart.
Hitta sedan på Elin igen och gick till donken och åt med Rebin å John. Rebecca och Fanny gjrode oss sedan sällskap, skratt så det krampa i magen flera gånger.
Fick sedan lite panik när Niclas ringer och säger att han inte kan skjutsa mig och Elin som han lovat och jag skulle då vara på gråden om 5 minuter så ringer till Multala så fick han komma och skjutsa oss istället, hehe service you know!
Åker till gården betalar Lisebergsresan och sedan ställer sig och jobbar. 6an kväll var det så ganska dött och tråkigt vilket resulterade i att vi fick sluta. Inget jobb - ingen idé att jobba lix.
Åkte då till Jimmy och mös här och grät mig igenom Grey's Anatomy. Lite emotinal feelings idag känner jag men men. Bra att jag utreagera det på Grey's och inget annat!
Vi var nyss och hämta lite grejer hos mig och ska snart poppa popcorn tror jag. Imorgon ska det lekas med Becczääään! Var ett tag sen nu. Skiver väl imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar