20.5.10

Torsdag 17.15

Ingen bra dag idag.
Var väl till en början men icke senare. Åkte hem efter matten. Chansade på att vi inte hade någon S O L träning. La mig och sov från halv 3 till halv 5 om inte lite längre.
Blev väckt av mamma när hon kom hem och berätta att mitt paket med klänningarna redan hade kommit. Beställde den till vänster och en annan i tisdags kväll och idag låg dom i min brevlåda.
Dock var den andra jag beställde, skit ful och skit konstig. Satt bajs dåligt så ska leta efter en ny nu. Ska skicka tillbaka den och byta alltså. Den blommiga behåller jag.
Ska iväg och barnvakta om en timme. Ska väl spela WII och sedan kolla på Cartoon Network som vanligt. Sen måste jag hem och leta grejer till SPEX som vi har imorgon.
Orkar inte skriva mer nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar