3.5.10

Måndag 20.39

YOU WANNA BE ON TOP?
Top Model på TVn. Nyss tryckt i mig lite mat och är så sjukt trött just nu att jag skulle kunna slockna när som.
Skoldagen flöt på som vanligt. Började dock lite senare som jag skrev innan eftersom jag skulle till läkaren innan. Men som sagt resten av dagen var som vanligt.
Efter skolan tog jag bussen ner till stan och möte upp Mosen och Jasse. Gick runt lite och lyckades få med mig ett nagellack och en tröja. Ska dessutom kanske köpa en grej imorgon men det avslöjar jag senare ...
Tyvärr hade vi träff med konfirmanderna så var tvungen att åka redan kvart i 5. Åkte iväg till kyrkan och hade som sagt träff. Snart över eller vadå... Hehe ingen speciell ork till något av det där längre.
När vi fick lämna stället gick jag och hämta cykeln och cyklade hem. Nu ska jag väl ägna mig åt dagens bilder och sedan sova. Borde kanske plugga men vad skrev jag igår? Just det ingen ork.
Mina inköp för dagen;

T-Shirt 50:- H&M ---------------------Turkost Nagellack 39:- H&M

1 kommentar:

  1. och jag vet självklart vad det är :D, hoppas du lägger upp proffbilderna som jag har fotat senare:D puss på dig, kul idag förästen älskling <3

    SvaraRadera