2.5.10

Söndag 16.24

SOMMAR!!!
Eller? För sommar kanske... eller före för sommar i alla fall!
Nyss varit ute i trädgården och fotat underbart väder ute! Sitter nu på altanen med en skål med morötter och självklart en skål med dip! Innan jag var ute och fota åkte min kära pojkvän hem som sovit över sen igår.
Hade det grymt mysigt ute på altanen. Tände massor av ljus, tog ut en madrass och massor av kuddar och en filt och satte oss sedan och titta på skräckis och rökte vattenpipa. Inte fören vid halv 1 när den andra filmen var slut tog vi oss inåt och först då började det bli LITE kyligt. Sommaren är på väg...
Dagen idag ser ut som så att jag ska göra so arbete. Ska skriva om vattenbrist och ska egentligen göra en power point till det. Har jag power point? Nej. Har Josefin eller Elin power point som jag jobbar med? Nej. STARKT JOBBAT! När ska det vara klart? IMORGON. Detta betyder att det inte kommer gå enligt planerna helt enkelt. Är Elin i skolan imorgon? Nej. Går det att redovisa utan Elin? Nej. Tror snarare det inte finns några planer kvar...
Har liksom inte den där WIHO-LÄXOR-PLUGGA-JÄRNET-FÅ-BRA-BETYG- känslan kvar... Känns lite som att jaha, en till läxa och om jag gör den här bra? Jaha jag kan förstärka det betyg jag har. Inte sänka sig? Nähä nej okej. Varför ska jag då göra den? Har mina betyg, har gott och väl tillräckligt med poäng för att komma in där jag vill. Och har kommit in. Oj läxan? Hade vi sån nä jag har inte hört något.

Nej men ska väl skriva lite på det och sedan skicka över det till Jossekosse och låta henne göra resten.
Vi hörs väl senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar