26.5.10

Onsdag 22.37

Nu börjar dagen lida mot sitt slut. Tyvärr!
Lite tragiskt men när jag tänker efter har den varit helt otroligt bra!
Skoldagen var ju inte precis jobbig, har faktiskt riktigt roligt hos sjukgymnasten, har myst med världens bästa pojkvän, fått ett hur fint halsband och ett par örhängen som helst av min pojke(kommer sitta perfekt till avslutnings middagen haha), ätit massor av tårtor, fått massa andra fina presenter och JAG HAR KÖRT BIL FÖR FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV!
Roligaste jag gjort på länge. Åh herregud ville inte låta pappa köra hem. Inte ett enda motorstopp och rullade fram som en kung/drottning haha!
Åh bara längtar till imorgon då jag kanske ska få köra igen hihihi!
T.om. Jimmy tyckt ejag var duktig, han satt där snällt i baksättet och log när det gick lite mindre bra haha...
Nu ska jag och gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Skoldag antar att det blir SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jobbig som vanligt, film på son, säkert film på svenskan också, bildprov på bilden, plugga till provet på biologin, stirra ut genom fönstret på matten och sen träna till S.O.L på elevens val.
Ha det bra allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar