29.5.10

Lördag 12.23

Snabb update.
Skrev inte igår, alldeles för mycket att göra.
Började 12 och gick då spåret med Elin hälhandikappad, Jonna med sötseg valp som sega ner oss och hyper Selma (Jonnas andra hund). Kul var det i alla fall.
Cyklade hem sen och duscha och började sedan fixa inför kvällen. Jonna kom senare och hjälpte till, lika så Malin efter ett tag och sedan även Elin ännu lite senare. Vid 7 tidne började resten komma och kvällen blev GRYM! God mat hehe, jätte fina presenter, musik, dans, spökhistorier, sexfrågor och massor av mer. Tack tjejer för en grym kväll!
Nu idag vakna jag upp av att Jonna ligger och vrider sig på madrassen nedanför. Tydligen hade mitt alarm ringt och jag hade tydligen vaknat och stängt av det, inget minne av det dessvärre.
Nej nu ska vi väl gå upp och äta sen får jag se vad som väntar!
Och bilder kommer väl, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar