11.5.10

Tisdag 21.54

långt inlägg I know
Hellu!
Inte hunnit skriva innan.
Skoldag som vanligt. Fast började ju som sagt senare. Var hos läkaren halv 10 och fick kollat mina höfter och sådant. Hon kom fram till att de skulle röntgas och sedan skulle man avgöra resten.
Cyklade tillbaka till skolan och hade engelska där vi kollade klart på Slumdog Millionare. Efter det var det lunch äcklig mat så blev en marabou polka från ICA haha... Hade sedan biologi där det var lite små kaos vet knappt vad vi gjorde! Efter det kom pappa och hämta mig så åkte vi bort till Eriksborg där jag skulle röntgas. Vi skulle få vänta en stund så vi gick iväg och köpte glass och åt på. Då kom Cecilia (Mattias Andreassons mamma ni vet i EMD, det är mammas gamla chef därför de känner varandra) och prata med pappa. Jag förstod inte vem hon var till en början men när hon sedan började prata om Mattias och att han ska bli pappa(skvallerkärring, hej!). Hon stod där och prata på så jag och pappa glömde bort att vi skulle gå tillbaka till röntgen. Vi små sprang in och då hade jag redan blivit uppropad men fick komma in då. De tog massor av bilder och sen fick jag åka tillbaka till skolan. Hade svenska och sen matte. Var busig och smet från den. Orkade inte vara kvar och hon hade ändå prickat av mig så ja...
Åkte hem och sov en stund innan det var dags att bege sig av mot Medborgarskolan för sånglektion. Vi prata först om gymnasium och fotografering (jag berätta att jag ville bli fotograf). Hon berätta då att när hon gick på gymnasiet gick hon i samma klass som Mattias Klum, en av världens bästa fotografer. Han hade hoppat av musikgymnasiet och blivit så grym som han är idag. Kolla in länken på hans namn så ser ni några av hans bilder.
Efter det började vi sjunga och det gick riktigt bra. Lärt mig så mycket sen jag börja hos henne! Till sist sjöng vi igen Beautiful med Christina Aguilera eftersomjag berätta att jag ska sjunga den på Summer Of Love så fick lite tips och så träna vi in den så det ska låta bra, hihi glad tjej!
Åkte sedan till Hälla och shoppa med mamma. Blev en byxdress, en klänning, två bhar/toppar, en bikini underdel och ett strumpbyxor. Efter det åkte jag hem och hamna framför tvn. Ska nu fika och sedan plugga spanska. Har prov imorgon, usch hoppas på det bästa.
Skriver väl imorgon, vi får ju helg då!


1. Bh/topp utan band 2. Bikinitrosor
3. Byxdress 4. Strumpbyxor 5. Klänning

1 kommentar: