2.5.10

Söndag 20.54

Otroligt mysig fikastund med Josefin. Jag vandrade bort till henne. Pinsamt att det var första gången jag var där och hon flytta dit när vi började 7an tror jag det var. Och första gången jag träffa hennes hund hon haft nästan lika länge som lägenheten. Var det länge sen vi umgicks eller....
Vi tog i alla fall bussen till stan sen och gick till Cornetto. Det blev ingen uteservering utan satte oss inne i värmen och fika. Tyckte det var lite roligt att han som jobbar där kommer ihåg mig. Har ändå inte varit där på mer än 2 månader och han kom ändå ihåg att han måste använda nya bestick för att ta min chokladboll haha, pinsamt med bra!
Ska ta och redigera bilderna från idag och sedan kanske skriva lite mer på vattenbrist grejen, vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar