21.5.10

Fredag 12.56

Elin kom hit vid 8. Vi satte igång och smörja in färgen på kroppen och vid kvart i 9 var vi MÖRKHYADE!
Cyklade då till skolan med våran sjalar på huvudet och klänningar. Spex fotot blev lyckat, antar jag det var ju liksom våran klass....
Efter spex hade jag spanska prov. HAHAHAH säger jag bara. Känner mig så skrattretande men orkar inte med skolan längre. Gick antagligen sämst på provet men jag var fin som satt där som en afrikan och koncentrera mig som satan haha. Hade sedan spanska igen och prov igen. Åter igen - HAHAHHAHAAHAH. Pallar inte..
Gick sedan och åt med min tönt Jonna. Mycket snack om vi säger så haha. Gick sedan och tvätta av färgen i ansiktet och tog sedan sällskap med Anton hem.
Nu har jag precis duschat bort all färg och ska snart redigera bilderna från idag. Ska väl sova en stund sen så jag orkar leka med Jonna och Malin sen!
Jonna sover dessutom här så åker vi till Skansen imorgon WIHO!
Skriver sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar