6.5.10

Torsdag 22.43

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do and I hurt myself by hurting you...
Någon som känner igen texten? Från Hurt med Chirstina Aguilera. Nu kommer säkert någon ba ah härma Kenza skriva om Christina Aguilera blablabal tyck tänk vad ni vill. Men grejen var den att Christinas låt Beautiful kom upp i en bok idag när jag leta efter en låt till Summer Of Love(som jag förklara om innan). Och eftersom jag knarkade Chrsitina förut, lyssna bara på henne, kunde alla hennes låtar, ville se ut som henne, hade posters på henne i hela mitt rum and so on kände jag en stark känsla för att sjunga den låten. Nu när jag sitter och lyssnar igenom alla hennes låtar här hemma kom Hurt upp och har så sjukt med minnen till den. Låten kom när jag gick i 6an. Umgicks med gryta människorna hela tiden och fick sedan körtelfeber.. mindre lyckat. Kommer ihåg att när jag låg här hemma helt död hörde jag Hurt 10 gånger på ungefär 4 timmar på radion och jag tröttnade aldrig. Därför tror jag nu det står mellan Hurt och Beautiful. Vilken ska jag välja? Tycker båda är så sjukt fina och kan inte sjunga båda så vi får väl se.

Barnvaktandet gick bra, vi satt och bråka och näst intill och skrek på varandra när vi spelad WII haha... bra barnvakt. Han somnade sedan och jag titta på Cartoon Network. Vandrade hemåt vid 9 tiden. Gick faktiskt och plugga spanska på vägen hem, duktigt tjej. Fick även hjälp av Marlon när jag kom hem till datorn och sen var det klart med det.. eller inte men har inte gjort mer så ska väl göra det nu.
Ska stänga av datorn och plugga mig till söms, Josefin syndrom, sova med boken över ansiktet? Låter jätte bra.
Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar