6.5.10

Torsdag 18.06

NCIS för min del just nu. Ska om en drygt en halv timme iväg och sitta barnvakt. Som tur är har jag sovit innan jag ska dit idag så jag inte somnar där som sist.
Skoldagen var som vanligt som vanligt. Värderings övningar på SOn, namn snack på svenskan, inställd bild, bajs prat (bokstavligt talat) på biologin och diskutering av spex fotot på matten. Sista lektion var Summer Of Love för min del. Summer Of Love är en grej vi har i skolan när flera elever ställer upp och t.ex. spela instrument, sjunger, dansar eller på något sätt framför något inför skolan. Detta är sista veckan och vi planerar för det och sådant nu. Jag och Erica ska sjunga och sen vill jag gärna sjunga en låt själv. Kommer säkert backa ur senare men vi får väl helt enkelt se.
Cyklade sedan hem och la mig vid tv:n. Somnade självklart och har sovit sjukt gott. Känner mig riktigt utvilad trots att jag vakna när Jimmy skicka sms och inte av mig själv.
Ska väl sätta mig och äta alldeles strax och sedan åka. Resten av kvällen spenderar jag med spanska boken som bästa vän och bombar in allt i mitt lilla huvud som antagligen kommer sprängas. Hittar ni någon hjärndel kan ni ju gärna ringa så jag kan komma och hämta den sen? :) hehehehe.
Dagens;
Grå Tunika - H&M
Svarta Shorts - Avklippta jeans
Pricka Strumpbyxor - Mammas
Solglasögon - H&M

Väska - Lanzarote





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar