18.5.10

Tisdag 15.16

Känns så sjukt att jag sitter här med shorts. Visst jag sitter inne men vi har det alltid kallt inne så är ungefär ett mirakel att jag kan sitta i shorts. Har fönstret öppet och har ett underbart fint ny städat rum! Plockat ihop alla kläder från golvet, sorterat lite i garderoben, dammsugit, dammat, slängt massa grejer och bäddat sängen. Tjejen är duktig!! Just nu väntar jag på att 200 nya bilder ska läggas in i i Photoshop så är det bara att sätta igång med dem. Börjar snart bli klar känns det som. De bilder som läggs in nu är bilder från i torsdags, fredags och lördags. De flesta är häst bilder från lördagen och många bombar bilder som Hanna tog. Får se hur många det blir kvar efter att jag kollat igenom dem haha (a)
Om ungefär en halv timme kommer mamma hem och hon skulle köpa med sig Mc Donalds hem till mig hihi. Är så bra nu när deras jobb flyttat för då cyklar hon förbi hälla varje dag så igår hade hon köpt en ny Marabou Polka till mig hihi. Kommer väl dock sluta med att jag rullar fram...
Har grym lust att träna idag med. Antingen gå en lång runda eller cykla. Kanske ska föreslå att vi cyklar ner till Vårruset ikväll så blir mamma riktigt glad.
Fotade förresten mina nya kläder och smycken innan så lägger upp det senare idag !
Nej nu ska jag väl sitta och titta ut genom fönstret och se solen komma och gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar