29.3.09

dålig start men all good things comes to an end

dagen började åt helvete, riktigt åt helvete. träffade robin och ja det blev väl som det blev. det var bäst så som det blev i alla fall. kom sedan hem, hade inte ätit frukost och orkade inte gör det heller. orkade ingenting så gick och la mig i sängen och var halvt död tills halv 4 när rebecca kom.
blev på lite bättre humör, eller kanske mycket bättre för hon är knäpp. men jag älskar henne ändå! vi gick i alla fall iväg till sparris och satt och prata om massor. skönt att jag har er. vi gick i alla fall till gården sen haha ännu galnare. gick till pizzerian och beställde pizza. blev lite kallaballalik där utanför så jag och rebecca gick tillbaka till gården. massa satt sedan och åt sina pizzor på gården sen och hade det mys haha.
jag och rebecca gick sedan till mig och hämta hennes väska. gick sedan till berglund, kaos men kul var det. rebecca mådde inge bra så var lite dämpad i början men det bättra sig.
rebecca drog vid halv 11 och jag jimmy och simon gick tillbaka till berglund. HAHAHAHAHAHA har finaste filmen hahhaha lägger in den sen. killarna är i alla fall sjuka men så jävla grymma.
tacktacktacktack för att jag har er allihop där som stöd!
jaja kvällen gick mot sitt slut vid 1 tidne för min del och berglund följde mig en bit.
bilder och filmen kommer I think haha.

krossad till botten, men ska upp till toppen.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar